poniedziałek, 12 września 2011

Nowy wygląd

Ponieważ zbliżamy się do 100 obserwatorów (dzię-ku-ję! :D ), a coraz częściej wykonuję grafikę nie tylko typu Stardoll, to postanowiłam trochę odmienić wygląd bloga.
1 nowość to przede wszystkim "nagłówko-menu" - nie bójcie się klikać w babeczki, to tylko menu ;D
Tło miałam trochę inne, ale w trosce o wasze oczy zdecydowałam się na bardziej subtelne.

Nie przyzwyczajajcie się do tej wersji kolorystyczno-akcentowej (tj. jesiennej, tak akcent z listkiem też się liczy!), już niedługo Halloween, a potem zima, Świeta... Ach, uwielbiam Święta... :D

Dawka jesiennych babeczek dla amatorów wirtualnych słodkości (są bardzo dużej rozdzielczości, więc klik i powiększ):







Co sądzicie o takim wyglądzie? Może woleliście poprzedni? Która babeczka Wam się najbardziej podoba? Piszcie! :]

8 komentarzy:

  1. OMG! Prześwietne! Gratuluje umiejętności graficznych ,których niestety nie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie po proszę tą z czekoladowym listkiem albo kulkowatą posypką..;P Palce lizać!

    OdpowiedzUsuń
  3. mmniam głodna się zrobiłam !, a wygląd bloga jest ZAJEBISTY !

    OdpowiedzUsuń
  4. Super a mogę wiedzieć jak zrobiłaś to menu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chciałam zadać takie pytanie . Czy pokazujesz prace swoim rodzicom ? Jeśli nie chcesz , to nie odpowiadaj . Ja tak z ciekawości ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ruda (marlesia111) pisze...
    Super a mogę wiedzieć jak zrobiłaś to menu?

    Anonimowy pisze...
    Ja chciałam zadać takie pytanie . Czy pokazujesz prace swoim rodzicom ? Jeśli nie chcesz , to nie odpowiadaj . Ja tak z ciekawości ;)

    Wykonałam obrazek, a potem zaznaczyłam obszar z linkami dzięki image-maps.com

    Nie ma jakiegoś specjalnego "Sratatatatata! Oto co robiłam dzisiaj jak jeszcze/już spaliście", ale w miarę coś tam widzą, szczególnie jak pracuję na komputerze taty.

    wieczko6

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D