sobota, 2 lipca 2011

Przyjmę zamówienia ;)

Kontaktu brak - nagłówka brak. Tym sposobem kolejka została anulowana.
Nabrałam już pewnego doświadczenia i od teraz będę robić tylko aktualne zamówienia.


Z powodu pewnych ograniczeń czasowych (spowodowanych brakiem laptopa), grafikę muszę wykonywać na komputerze taty. Dlatego póki co wykonam jakiś baner lub statuetkę ;D


Przypomnę cennik:

Baner boczny np. odwiedź mnie - 20 SD
Każdy następny baner - 15 SD
Baner animowany np. mrugnięcie oczami - 25 SD
Każdy następny animowany baner - 20 SD
Statuetka - 35SD





Przyjmę na razie pierwsze zgłoszenie pod tym postem. Gdy je skończę zrobię nowego posta pod którym można się zgłaszać. Także kto pierwszy, ten lepszy.


Należy napisać pod tym postem:


w wypadku baneru:

  1. jaka dollka
  2. jaki motyw/tło/tematyka
  3. jaki blog
  4. jaka animacja (np. puszczanie oka, mruganie, uśmiechanie się, włosy na wietrze itp.) lub brak animacji
  5. jaki napis
w wypadku statuetki:
  1. co miała by przedstawiać statuetka
  2. kolorystyka
  3. adres konkursu

PS. Małe problemy z poradnikiem, chyba przesunę go po powrocie z obozu, bo nie mam laptopa :(

9 komentarzy:

  1. Chciałabym zmaowic banner odwiedz mnie animowany

    1.Olkaks1998
    2.Plaża
    3.Olkaks1998.blogspot.com
    4.Włosy na wietrze
    5.Odwiedź mój apartament ;)


    Olkaks1998

    OdpowiedzUsuń
  2. DEMO: http://i54.tinypic.com/2z5sttx.gif

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda ze nie zdążyłam :(


    Patiopea

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym zmaowic banner odwiedz mnie animowany
    1.Alicjaf13
    2.Kościół.
    3.http://gagamonzter.blogspot.com/
    4.Płacz ( łzy w oczach)
    5.Alicjaf13

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze że się spóźniłam bo mam inny pomysł Alicjaf13

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym chciała nagłówek. ( 1 osoba na nim) Nie śpieszy mi się więc jeśli możesz to wstaw mnie gdzieś tam do kolejki :D zapłace tyle ile trzeba byle by był do końca roku tego xd

    pozdrawiam, agasia007

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też bym chciała po agasi, tyle że może byś do końca lutego / początku marca ;)
    Na nim jedna osoba, jak nie uda się mnie wrzucić do kolejki to szkoda :(


    Patiopea

    OdpowiedzUsuń
  8. baner animowany tylko pliss napisz do mnie ,że zrobisz .Bo niewie czy czekać.

    1.dolka ja
    2.obojętne ty coś wymyśl jakieś może noc?
    3.chciałamto wstawić do prezentacji za to mogę dopłacić 5 sd
    4.włosy na wietrze
    5.Vote me covergirl

    jestem kiniawarda

    OdpowiedzUsuń
  9. chcę zamówić baner na bloga:
    1. dolka - beithe
    2. leżąca na brzuchu postać, poza dowolna. czytająca magazyn o modzie
    3.metamorphosisnigra.blogspot.com
    4.brak animacji,
    5. metamorphosis nigra

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D