środa, 27 kwietnia 2011

SD Fashion Week

Niemal skończyłam pierwszą doll z nagłówka "Stardoll Fashion Week". Pokaże wam trochę przedpremierowo. Obrazki w wysokiej rozdzielczości, niemal takiej jak tworzyłam, więc radzę wam kliknąć na nie i powiększyć ;)

Najpierw małe porównanie przed i po robieniem makijażu i poprawianiem nosa w Photoshopie. Szczególnie mi się podobają oczy.



Sukienka, którą się inspirowałam (H&M):

I efekt niemal końcowy, muszę dodać jeszcze resztę ręki i statuetkę, ale nie otrzymałam nadal projektu...

8 komentarzy:

  1. Brzydko wygląda jak te ucho wystaaje jej z włsów

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz talent!..XD

    Jak to dokończysz (choć już teraz jest super) będzie na 100% przepięknie.

    Dopracuj trochę sukienkę bo tam w kilku miejscach jest taka trochę kanciata..;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zwykle prześlicznie. czekam z niecierpliwością na efekt końcowy, żebym mogła zrobić banner boczny w podobnym stylu :). jedyne co mi odrobinę przeszkadza to niekształtna ręka, ale to szczegół. i tak jest zajebiście ;D.

    OdpowiedzUsuń
  4. już to mnie powala! jak skończysz to chyba padnę trupem...;D

    OdpowiedzUsuń
  5. olunia_333 pisze...

    Brzydko wygląda jak te ucho wystaaje jej z włsów
    To nie prawda bardzo ładnie a olunia_333 umiesz ładniej?

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczy lalki po mi się straaasznie podobają :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, szczególnie te konstruktywne. Wierzę, że sprawiedliwe oceny pomogą mi się rozwijać. To tylko chwila, a naprawdę możesz sprawić mi ogromną przyjemność ;D